OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för uppdrag hos kund i Liljeholmen en duktig receptionist som vill arbeta 75 %.[Du kommer till en början att vara anställd som konsult av Randstad för att sedan bli anställd av kund.Arbetstiderna är 09.00-16.00.Arbetsuppgifter: I ditt jobb som receptionist kommer du att få syssla med många arbetsuppgifter.Förutom traditionella receptionistsysslor kommer du bland annat att få ansvara för kontakterna med leverantörer av olika kontorstjänster.Du kan även komma att bistå informationsavdelningen med att lägga in texter på intranätet.Din bakgrund: Du som söker bör vara minst gymnasieekonom samt ha ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt ha dokumenterad vana från Officepaketet.Din personlighet: Vi tror att du är en representativ, flexibel, noggrann samt serviceinriktad person som inte är rädd för att hugga i och som gärna delar med sig av sitt goda humör.Du bör tycka om att arbeta självständigt, vara strukturerad samt ha god administrativ förmåga.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051