OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker till vår uthyrningsverksamhet receptionister. Du kommer att arbeta som receptionist/telefonist ute hos våra kunder som framförallt finns belägna i city och norrort. I din roll som receptionist kan det ingå olika arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, sköta växeln, ta emot och skicka bud, kopiering samt lättare administrativa och ekonomiska sysslor. Arbetsupppgifterna varierar beroende på vilket kundföretag du arbetar på. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet gärna ifrån ett serviceyrke. Har du tidigare arbetat som receptionist är det meriterande. Du bör besitta goda kunskaper i det engelska språket i tal som skrift då många av våra kunder är internationella. God datavana förutsätts. Som person bör du vara glad, positiv och noggrann. Du ska vara flexibel och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Dessutom är det viktigt att du har en hög servicemedvetenhet. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719