OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu på grund av en arbetstopp en vikarierande receptionist till vår Internserviceavdelning.
Arbetsuppgifter
Tjänsten som receptionist på vår avdelning Internservice innebär att du i många hänseenden blir företagets ansikte ut mot kunder, besökare m. fl.Huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera inkommande samtal, ta emot besökare, posthantering med mera.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad och ansvarfull.Du ser möjligheter framför problem och du ser dig själv som en god initiativtagare.
Vi ser det som meriterande om du har erfarenheter från att ha arbetat i något växelsystem.Vidare bör du ha en god datorvana och du hanterar det engelska språket.Vi tror att du har en gymnasial utbildning.
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med omgående start.Arbetstiden är heltid.
Vi emotser din ansökan snarast, dock senast 31:e augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Director Tony Grahn
036-10 85 99
Sales manager,Nordic&Baltics Taito Hokkanen
+358 10 4466 580
Quality & Environment Manager Gunnar Eliasson
036-10 86 35