OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker receptionister för kunds räkning. Du kommer att ta emot besökare och bud och visa dem tillrätta på företaget samt att boka konferensrum, och göra beställningar av kontorsmaterial. Dina arbetsuppgifter kommer även att innebära att ta emot och koppla de samtal, ordna telefonkonferenser, sköta kopiering och post. Profil - Datorvana - kan Officepaketet - Erfarenhet av att arbeta i reception - Goda språkkunskaper i svenska och engelska övriga språkkunskaper är meriterande. - Har du erfarenhet av Alcatel, centrex, Cosmos 2000, MD 110, Meridian är det meriterande - Hög servicekänsla. Du är representativ, tycker om att ge service, är flexibel, noggrann och har en god organisationsförmåga. Du kan ta för dig såsom du är självgående. Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.