Receptionist / admininistratör till Centric

Arbetsbeskrivning

Vi på Centric behöver nu en receptionist/administratör till vårt Stockholmskontor.

Tjänsten är på heltid och startar så snart vi funnit rätt person.

Arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du att vara spindeln i nätet. Arbetsuppgifterna är många och varierande. Utöver de traditionella såsom att svara i vår växel, ta emot våra besökare, hålla snyggt i kök och konferensutrymmen, beställa kontorsmateriel och se till att kontoret ser presentabelt ut så kommer du att assistera marknadsavdelningen och ledningsgruppen.

Din profil och kvalifikationen
Störst vikt läggs vid personliga egenskaper. Du behärskar Officepaketet och är van att använda detta som arbetsverktyg. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Det är inget krav men meriterande om du är så pass bra på sociala medier att du kan hjälpa till att förbättra och utveckla vår närvaro på bl a facebook och Linkedin. Det är därför viktigt att du är kommunikativ och behärskar svenska i tal och skrift.

Det är även ett stort plus om du har erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem.

Som person är du prestigelös, kommunikativ och intresserad av att lära dig nya saker. Du är noggrann, strukturerad, professionell och har god telefonvana – du är van att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande. Du gillar att göra det där lilla extra för att få alla runtomkring att trivas.
Vad vi erbjuder
Du välkomnas i ett högt arbetstempo präglat av serviceanda och utveckling – där du som anställd har stora möjligheter att delta och växa i din roll på bolaget. Du får ett varierande jobb tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi har precis flyttat in i nya, fräscha lokaler i centrala Sundbyberg. Kommunikationsmöjligheterna är oändliga; du har buss, tvärbana, tunnelbana och pendeltåg alldeles utanför dörren.

Vänta inte - sök redan idag. Ansökningarna behandlas löpande och tänsten tillsätts när vi funnit DIG.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Åsa Leander på tfn: 0733-571796 eller asa.leander@centric.eu.

Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 300 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.

Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord Reception, receptionist, telefonist, växel, växeltelefonist, administration, Stockholm, Sundbyberg


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
  • Publicerat: 5 augusti 2017

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024