OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist och administrativ assistent hos oss kommer du att ansvara för receptionen, handha telefon¬passningen och ta emot besökare.Du kommer också att vara en nyckelperson för trivseln på kontoret.Det senare innebär bl a att du ser till att det är god ordning i konferensrum, kopieringsutrymmen och förråd, att blommorrna är fräscha och att det finns kaffe i köket.Du ansvarar även för inköp av kontorsmaterial och vissa andra inköp samt gör resebokningar.I rollen ingår också viss hantering av leverantörsfakturor samt att vid behov hjälpa kollegor med statistik och sammanställningar i olika form (främst excel).Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från ett mindre eller medelstort företag med internationella kontakter.Du har minst treårigt gymnasium och har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska samt goda kunskaper i MS Office Som person är du noggrann, punktlig och självgående.Du har egen drivkraft, är serviceorienterad och trivs med att ha en central funktion. Mer information om Netgiro hittar Du på www.netgiro.com.Uttagningsprocessen inleds omgående.Vi kommer inte att ha möjlighet återkomma till sökande som inte kallas till intervju, varför vi redan här vill tacka för visat intresse.