OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en Receptionist/Administratör Vi söker nu en driven, ansvarsfull och service inriktad person som skall arbeta med administrativa uppgifter samt ansvara för en reception. Företaget har ca 70 medarbetare. Vi söker dig som är utåtriktad och beredd att hugga i där det behövs. Vi söker en ödmjuk, glad och positiv person. I rollen som receptionist kommer du att ta emot kunder, ansvara för telefonväxel, ta emot och skicka post och leveranser etc. Du kommer dessutom ansvara för kök, konferenslokaler samt att administrera kontorsmaterial etc. På sikt kommer fler uppgifter att läggas på denna roll. Tex resebokningar, fakturering samt offertarbete. Du bör ha en mycket hög social kompetens och du skall trivas med att möta människor och tala i telefon med kunder och samarbetspartners. Du bör ha en allmän datorvana och du skall kunna behärska Officepaketet. Du bör minst vara gymnasiekonom. Du bör ha god initiativförmåga och du skall kunna arbeta självständigt under eget ansvar. Placeringsort: Centrala Göteborg Arbetsstart: 4 Augusti 2008 Vi ser fram emot er ansökan senast 2008-06-30