OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av tjänsten: Receptionisten har ansvar för receptionen, och för att företagets växel fungerar på ett servicemässigt sätt.Det innebär bland annat att på ett professionellt sätt ta emot våra gäster och att se till att väntetiden minimeras i telefon.Övriga arbetsuppgifter är av administrativ art, och innefattar te x att assistera lönefunktionen med reseräkningar och utskick.- Arbetstiderna är 08.00 - 16.30 med en timmas lunch 12.00 - 13.00 Huvudsakliga arbetsuppgifter: Växel & Reception: .Ansvara för växel och reception .Lära ut, informera, uppmuntra övriga organisationen i handhavande av vårt telefonisystem så det utnyttjas rätt .Kontinuerligt hålla hänvisningssystemet Netwise uppdaterat med aktuell information .Vara behjälplig vid bokning hotell och resor .Konferensbokning .Ansvar för kök, iordningsställande av frukost .Beställa och hämta mat till interna möten/konferensen Adminisatration & distribution: .Assistera lönefunktionen med kontering och arkivering av kreditkortsfakturor, sortering av reseräkningar m.m .Webbfakturrering .Posthantering och kurirförsändelser.Inköp/beställning av trycksaker, såsom visitkort, brevpapper, kuvert, kontorsmaterial, almanackor etc..Distribution och inköp av julkort & julklappar .Utskrift och utskick av MSDS-blad, säkerhetsdatablad om produkter .Ansvar för cirkulation av tidskrifter inom företaget HR: .Ansvara för företagets jämställdhetsfrågor inklusive ta fram/uppdatera årlig jämställdhetsplan .Samordna företagets friskvårdsaktiviteter i samråd med HR-chef .Ta emot och vidarebefordra frånvaroanmälan .Uppmärksamma födelsedagar och sjukfrånvaro, informera ledare 2005 omsatte vi 40 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00