Receptionist / Administratör - Statligt verk

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en Receptionist / Administratör till ett statligt verk. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och t ex bestå av att: Ta emot och hänvisa besökare, ta emot och vidarebefordra telefonsamtal, e-mail, fax-, post, budförsändelser. Registrera handlingar. Programmera inpasseringskort och vara vaktens kontaktperson. Beställa kontorsmaterial m m. Boka resor och konferenser, beställa luncher m m Vara behjälplig med fakturahantering såsom att kontera fakturor och arbeta med leverantörsfakturor, dokumenthantering, diarieföring, mallar och andra administrativa uppgifter. Kravprofil - Lägst 3-årig gymnasieutbildning - Erfarenhet av ekonomisk redovisning - Office-paketet - Körkort är meriterande men inget krav - Du uttrycker dig väl både i tal och skrift Du är en öppen, utåtriktad, prestigelös tjej eller kille med skinn på näsan. Du tycker om att ha varierande arbetsuppgifter, såväl pappersarbete som praktiska sysslor till exempel att inhandla och montera möbler. Du är serviceminded. Det är viktigt att du är självgående och ser vad som behöver göras.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 december 2008
  • Ansök senast: 31 december 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb