Receptionist & administratör till en affärsskola

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM VÅR KUND:
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist och administratör till ett inspirerande och utvecklande företag. Vår kund är en väletablerad affärsskola som erbjuder privat utbildning för företag och privatpersoner inom marknadsföring, försäljning, ledarskap, ekonomi samt affärsutveckling. Det är en mycket inspirerande och öppen arbetsplats där ingenting ses som omöjligt. Skolan har under 50 år utbildat människor som har drivkraften att göra skillnad och viljan att ständigt lära nytt.

OM TJÄNSTEN:
Du kommer vara en del av ett härligt team på tre personer som tillsammans sköter de vardagliga sysslorna på skolan. Tjänsten är mycket varierande och omfattar utöver typiska receptionssysslor även mail- och telefonservice, administrativ support, konferens, beställningar och event.  Du kommer även agera skoladministratör. Vi ser att du börjar arbeta heltid första veckan i augusti och sedan tillsvidare. Arbetstiderna varierar mellan 07:30-16:00/08:00-17:00/11:00-19:30 måndag till fredag, vilket blir 8 timmar per dag i snitt.

VEM SÖKER VI:
Vi söker dig som tidigare har arbetat som receptionist eller kontorsassistent och har en bakgrund inom servicebranschen. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och har en positiv inställning.  Vi ser även att du är jordnära, ordningssam och flexibel.

Start omgående, önskemålet är att man kan starta 1 december. Urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 18 november 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024