Receptionist / administratör till ledande företag inom logistik

Receptionist / administratör till ledande företag inom logistik

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1,5 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kundföretaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget, som ingår i en global koncern, arbetar med att leverera logistiktjänster världen över. De erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till att leverera lager- och logistiklösningar.

Bravura söker för kunds räkning en receptionist till ett företag inom logistikbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.

Arbetsuppgifter:

Som receptionist på kundföretaget, är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ta emot kunder och ansvara för att dem får rätt information kring vart de ska hämta ut sina paket. I receptionen ansvarar du för att kunderna kvitterar och legitimerar sig för att få tillgång till sitt paket. Med hjälp av kundernas beställningsnummer tar du fram vart paketet finns och är sedan behjälplig att förklara vägen för kunden för upphämtning av sin beställning. Vidare arbetar du med andra administrativt förekommande arbetsuppgifter exempelvis registrering av fraktsedlar, paketlappar och reklamationer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice eller administration
För att passa som receptionist tror vi att du är strukturerad, noggrann och har ett gott sinne för detaljer. Du trivs i en varierande roll där du arbetar proaktivt och självständigt eftersom du som receptionist tar stort eget ansvar i ditt dagliga arbete. Du är social och orädd samt trivs med mycket kundkontakt. Vidare trivs du i en föränderlig organisation där din vardag präglas av ett högt tempo.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Spånga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: omgående, administration, administratör, reception, receptionist, finans, Outlook, heltid, logistik, spånga, logistiktjänster, service, bokning, leverans, transport, service, kundkontakt, admin

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 13 december 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024

7 oktober 2024