OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en receptionist/administratör för ett uppdrag hos vår kund.
Tjänsten är ett vikariat på 32 timmar i veckan tom oktober 2017.
Hos vår kund arbetar du i en internationell miljö med många kontakter både internt och extrent.
Du är kundens ansiktet utåt och den första kunder samt besökare träffar vilket gör att stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
För att trivas i denna tjänst är du prestigelös, strukturerad och kan prioritera dina arbetsuppgifter.
Du kommer att ha din arbetsplats i receptionen där även dina administrativa arbetsuppgifter skall utföras vilket gör att du behöver vara stresstålig och
kunna ha många bollar i luften samtidigt.
Arbetsuppgifter
I dina dagliga arbetsuppgifter ingår:
- Ta emot besökare
- Ta emot samtal i växel, många samtal är på engelska
- Hålla iordning i konferenscenter
- Administration i olika bokningssystem
- Administrativa uppgifter i intern databas
Arbetstider
Tjänsten är 32 timmar/vecka och arbetstiden är förlagd tisdag-fredag kl 07:30 - 16:30
Tjänsten behöver tillsättas omgående, därav görs urval löpande.
Sista ansökningsdag: 30 april 2017
Vid frågor kontakta Gita Zakidan på mailadress: gita.zakidan@sodexo.com
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,