Receptionist / Allt-i-allo

Arbetsbeskrivning

Inrego AB startades 1995 och är idag ett av norra Europas ledande företag inom IT-skiften Inregos affärside är att erbjuda optimala IT-skifteslösningar med fokus på miljö och säkerhet för större organisationer.Detta sker genom marknadsledande logistik, ansvarsfull hantering och bästa ersättning för använd IT-utrustning.Vi omsätter idag 100 miljoner kronor med 50 anställda.Vi är ett finansiellt stabilt företag med AAA-rating hos kreditbedömningsföretaget Dun & Bradstreet och vi är kvalitets, säkerhets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 27001 och ISO 14001.Inrego blev vald till ett av Årets Superföretag 2008 av Veckans Affärer samt Gasell 2008 av Dagens Industri. Inrego söker en Receptionist / Allt-i-allo Arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ekonomi- och administrationsavdelning som består av 4 personer.Dina arbetsuppgifter är: -Ta emot samtal kopplade till huvudväxeln -Hantera posten -Ankomstregistrera inkomna fakturor -Beställa kontorsmaterial och basvaror till köket -Ta emot besökare som kommer till företaget och sköta beställningar av eventuell förtäring -Boka julfest och kick-off -Hjälpa till med utskick etc -Allmänna kontorssysslor samt administrativa uppgifter Personlighet Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper.Du är positiv och social och trivs i rollen att ge service till andra.Du är engagerad och mån om att göra ett bra arbete.Du ser gärna saker som behöver fixas och kan ta egna initiativ. Ansökan: Vill du vara med och utveckla Inrego?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inrego AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 augusti 2009
  • Ansök senast: 21 augusti 2009

Liknande jobb