OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad och industri/teknik. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker till vår uthyrningsverksamhet receptionister. Du kommer att arbeta som receptionist/telefonist ute hos våra kunder som framförallt finns belägna i city och norrort. I din roll som receptionist kan det ingå olika arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, sköta växeln, ta emot och skicka bud, kopiering samt lättare administrativa och ekonomiska sysslor. Arbetsupppgifterna varierar beroende på vilket kundföretag du arbetar på. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet gärna ifrån ett serviceyrke. Har du tidigare arbetat som receptionist är det meriterande. Du bör besitta goda kunskaper i det engelska språket i tal som skrift då många av våra kunder är internationella. God datavana förutsätts. Som person bör du vara glad, positiv och noggrann. Du ska vara flexibel och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Dessutom är det viktigt att du har en hög servicemedvetenhet. Låter det intressant? Skicka gärna in din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719