Receptionist / Arenavärd till Vasakronan - extrapersonal

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Vasakronans egna coworking koncept - Vasakronan Arena

Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna Coworking-satsning ”Vasakronan Arena” i Stockholm. Det nya konceptet ger deras befintliga hyresgäster ett attraktivt coworking-alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett coworking-koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus.

Vasakronans ambition är att framöver erbjuda coworking på alla orter där bolaget har fastigheter. Arena Sergel är en 3000 kvadratmeter stor coworking-arena precis invid Sergels Torg. Den primära målgruppen blir befintliga och väletablerade kunder, till skillnad från många konkurrenter som vänder sig till få- eller enmansföretagarna. Läs mer om satsningen här: https://vasakronan.se/tjanster/startklart/arena (https://vasakronan.se/artikel/vd-har-ordet/)

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter extrapersonal till Arena Sergel mitt i Stockholms City. Du arbetar tillsammans med dina kollegor som arenavärdinna och i receptionen, för att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna.

I ditt arbete tar du emot besökare och hjälper medlemmarna/ hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster och ordnar med allt från frukost till luncher och fika.

Tjänsten är extra vid behov och omfattningen kan variera från flera dagar i veckan till enstaka dagar. Receptionen är bemannad kontorstider under måndag till fredag.

VI SÖKER DIG SOM HAR

Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception.

God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen

Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).

Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024