OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en erfaren receptionist till ett kundföretag beläget i Liljeholmen. I denna tjänst kommer det att ingå flera olika arbetsuppgifter. Dels kommer du att ansvara för växeln, ta emot besökare, post- och budhantering samt boka konferenser/catering. Den andra delen av tjänsten kommer du att assistera VD och sälj- och marknadsavdelningen med t ex kundutskick och offertskrivning m m. För tjänsten krävs det gymnasieexamen samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du måste ha goda kunskaper i engelska, tal som skrift, samt vara en van användare i office-paketet. Som person bör du vara serviceinriktad och ha en positiv attityd. Du måste vara en god administratör och du ska kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Låter det intressant? Skicka in en ansökan snarast då vi löpande kommer att kalla till intervju.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719