OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
- BDO söker Receptionist på deltid BDO söker en receptionist under måndagar och tisdagar[med start den 24 augusti och löpande ett år framåt. Arbetsuppgifter Som receptionist på BDO har du ett helhetsansvar över receptionen.I dina arbetsuppgifter ingår ansvar över växel och telefoni, upprätthållande av regelbunden kontakt med externa leverantörer samt en del intern administration av mer HR-relaterad karaktär.Du ansvarar även för att alla besökare till BDO tas emot på bästa tänkbara sätt. Din profil Vi söker en självgående, serviceinriktad och initiativrik person som gillar att arbeta i en socialt driven miljö.Då engelska är BDO's koncernspråk, vill vi att du behärskar språket i både tal och skrift.Har du erfarenhet från konsultföretag inom revision- och/eller advokatbyrå ser vi detta som ett plus. Som receptionist på BDO är du vårt ansikte utåt och[det ställs[därför höga krav på ett professionellt bemötande i form av en väl utpräglad servicekänsla.Det är viktigt att du har en vilja att utvecklas och vi ser framför oss att du är en god administratör med mycket skinn på näsan.Om du gillar en arbetsmiljö med högt till tak och en genuint positiv stämning kommer du att trivas hos oss! Tidsram[ Uppdraget startar den 24/8 och pågår ett år, dvs till och med sommaren 2010. I[denna process[arbetar vi tillsammans med[Wise Professionals som är ett auktoriserat bemanningsföretag.[Du kommer[bli[anställd som konsult[av Wise Professionals och arbeta på uppdrag hos[BDO.[Din arbetsplats kommer vara på BDO's kontor på Karlavägen 100 i Stockholm. Urvalsprocessen kommer ske löpande under sommaren[och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt! Vi vill dock att du som söker denna tjänst gör det genom att klicka dig vidare under "Sök tjänsten" nedan.