Receptionist / bodansvarig - Karlatornet - Heltid

Receptionist / bodansvarig - Karlatornet - Heltid

Arbetsbeskrivning

Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Söker du efter ett långsiktigt arbete där du får vara med och utvecklas inom byggbranschen? Då har du hamnat rätt!
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom bygglogistik och arbeta som ansvarig för bodlogisitken på nordens högsta byggnad, Karlatornet i Göteborg. Tjänsten har start omgående.
Hos oss på Simplex får du jobba med framtidens logistik. Vi ska tillsammans med vår kund ansvara för bodlogistiken kring projektet Karlatornet i Göteborg. Där du tillsammans med ett stort gäng kompetenta kollegor kommer att bidra till att göra ett av Sveriges mest prestigefyllda byggprojekt till ett mer smart och hållbart projekt.
Bodansvarig Karlatornet:
Som bodansvarig är du en strukturerad person som engagerar, extrovert, tar beslut, är lyhörd och förmedlar tydliga mål. Ditt främsta mål att med ett professionellt förhållningssätt och tillgängliga resurser leverera det som efterfrågas av kund, med rätt kvalitet. Exempel på några av arbetsuppgifterna är:
Starta varje morgon med att se över bodarna
Introducera ny personal på arbetsplatsen
Hålla ordning i bodarna så det ser helt och rent ut
Sköta inventering av material och skåp i de olika bodarna.
Lämna rapporter och formulär till platsansvarig.
Var behjälplig med information vid frågor, och hänvisa vid behov.
Se till att samtliga informationslappar finns uppsatta på hänvisad plats
Se till att källsortering sköts
Felanmälan bodar
Se till att rutiner Covid-19 efterföljs så som: regler ang. handtvätt, mask, avstånd m.m.
Inventera klädlager
Se till att transporter för material internt avropas
Förbereder kontor för UE

En god samarbetsförmåga är en egenskap som värderas högt och vidare bör du ha ett naturligt driv där du kan ta egna initiativ samt att du har en god social kompetens.
Meriterande:
Körkort
Erfarenhet utav administrativa uppgifter
Självgående
Har datorkunskaper i office

Relevanta utbildningar inom området är meriterande.
Omfattning:
Arbetsplatsen ligger i centrala Göteborg, ute på Lindholmen
Tjänsten är en heltidstjänst
Arbetstiderna är måndag-fredag 06:30-15:30



Om oss:
Simplex Bemanning grundades år 2015 och är verksam i branscher som lager, transport och service.
Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex.
Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Simplex Bemanning AB Hägersten
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2022
  • Ansök senast: 17 mars 2022

Besöksadress

Jakobsdalsvägen 13
Hägersten

Postadress

Jakobsdalsvägen 13
Hägersten, 12659

Liknande jobb


11 oktober 2024

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

10 oktober 2024

Byggarbetsledare

9 oktober 2024