OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM OSS:
BKP GmbH Sweden Filial fungerar som en lokal servicepartner åt Bosch som genomför biltester i kallt klimat i Arjeplog. BKP har i uppdrag att sköta drift och underhåll av Bosch vintertestanläggning på Vaitoudden som ligger 10km utanför Arjeplog, samt bistå med den service som krävs för att kunna genomföra en lyckad testverksamhet med allt från banpreparering och snöröjning till event och researrangemang, receptionsarbete, städ mm.
OM DIG:
Vi söker dig som har receptionsvana eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som på många andra ställen är receptionen spindeln i nätet, du ska alltså ha lätt för att samarbeta samt att arbeta självständigt. Du förstår vikten av att hålla en hög servicegrad och det krävs att du har social kompetens, är tillmötesgående och även trevlig & naturlig i ditt bemötande. Du ska vara lugn, uppmärksam och organiserad. Som person trivs du i föränderliga miljöer och är snabb på att hantera oplanerade situationer.
Vi förutsätter att du behärskar MS Office samt är beredd att lära dig övriga verksamhetsbaserade datorprogram som används på avdelningen.
Eftersom våra kunder kommer från hela världen så är mycket goda kunskaper i engelska ett krav.
DINA ARBETSUPPGIFTER:
· Bokning/registrering av gäster
· Incheckning/utcheckning
· Bokning av mötesrum och garage
· Hantering av telefonväxel och mail
· Ha hand om post och budmottagning
· Administrativa uppgifter
· Kassahantering/Kiosk
Anställningsvillkor:
Säsongsanställning - återkommande.
Tillträde: November/december 2020 - Mars 2021 eller efter överenskommelse.
Schemalagd arbetstid. Morgon, kväll och helgsarbete
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum.