OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I inspirerande omgivningar mitt i lummiga Hagaparken ligger Royal Park STHLM. Här kombinerar vi övernattning, möte, spa och unika aktiviteter som yoga, kampsport, eller personlig träning.
För att trivas i rollen som receptionist är det viktigt att du är stresstålig och klarar av det, många gånger, höga tempot. Du är organiserad och klarar av att ha ”många bollar i luften”, men oavsett tempo har du en positiv attityd som smittar av sig på både gäster och kollegor.
Du har ett genuint intresse för människor och brinner för att skapa en varm och bestående känsla hos våra gäster. Du är ansvarstagande, snabbtänkt, självgående och lösningsorienterad. Du besitter en flexibilitet och är alltid redo att leverera service med ”det lilla extra”.
Något av det viktigaste för oss på Royal Park STHLM är att du förstår och värdesätter betydelsen av teamwork samtidigt som du har en förmåga att jobba självständigt och ta egna initiativ.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat kundbemötande, allmän service till våra gäster, in-/ utcheckning, bokning via telefon, mejl & över disk.
Du har någon form av erfarenhet inom hotell eller annan servicebranch där du tagit hand om gäster/kunder. Vi söker dig som är kunnig inom receptionsarbetet och har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, men vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig med goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskaper inom Opera Cloud eller liknande system är meriterande.
Du kan arbeta varierande tider, vardagar, kvällar och helger. Vi letar nu efter någon som kan påbörja upplärning snarast. Vi söker en receptionist på deltid.
Intervjuer & urval kommer ske löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt. Tillträde snarast.