OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en receptionist på deltid en dag i veckan till en av våra kunder i Sollentuna. [[[[ [Tjänsten som receptionist innebär att du kommer ta emot besökande, sköta växel och vara behjälplig med administrativa uppgifter. För tjänsten krävs gymnasieexamen eller motsvarande, goda kunskaper i officepaketet och god engelska. Vidare krävs det att du har erfarenhet av arbete i reception eller liknande annat administrativt arbete.[[[[[[[ Vi ser att du är en noggrann och ansvarsfull person som är prestigelös och serviceminded.Uppdraget är på ett år och du kommer arbeta onsdagar 8-17.[[[[[[ Urval och intervjuer sker löpande.[[ Vi tar ej emot ansökningar brevledes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719