OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en receptionist på deltid en dag i veckan till en av våra kunder i Sollentuna. Tjänsten som receptionist innebär att du kommer ta emot besökande, sköta växel och vara behjälplig med administrativa uppgifter. För tjänsten krävs gymnasieexamen eller motsvarande, goda kunskaper i officepaketet och god engelska. Vidare krävs det att du har erfarenhet av arbete i reception eller liknande annat administrativt arbete. Vi ser att du är en noggrann och ansvarsfull person som är prestigelös och serviceminded. Uppdraget är på ett år och du kommer arbeta onsdagar 8-17. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar brevledes.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719