OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en receptionist på deltid 50% till ett av våra kundföretag i Kista.[[[ Tjänsten innebär att du kommer arbeta i företagets reception med arbetsuppgifter som mottagande av besökare, växel, posthantering, hantering av leverantörsfakturor och inbetalningar. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, kunskaper i officepaketet samt god engelska i både i tal och skrift. Vidare ser vi att du har administrativ vana samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. [[[[[ Som person är du flexibel, tar initiativ och stort ansvar. Dessutom är du en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt.[[[[ Tjänsten är ett tillsvidareuppdrag på deltid 50% med möjlighet till rekrytering för rätt person.[[ Urval och intervjuer sker löpande.[[ Vi tar ej emot ansökningar brevledes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719