OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra entreprenader söker vi en receptionist på deltid, ca 75 %.Kundföretaget är beläget i Solna och verksamt i säkerhetsbranschen.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot besökare, inkommande samtal, budhantering, administration med passerkort etc.I tjänsten ingår även uppdateringar av telefonväxeln, telefonlistor och den interna telefonkatalogen.Viss ekonomiadministration såsom ankomstregistrering av fakturor förekommer också.Inom tjänsten kommer det även finnas utrymme för utveckling dels med administrativa arbetsuppgifter men även med övriga inom reception förekommande arbetsuppgifter av servicekaraktär.Du kommer att ha varierande arbetstider: Varannan vecka arbetar du: 8.00 - 15-00 Varannan vecka arbetar du: 10.00 - 17.00 Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i reception och växel och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Du ska också vara initiativrik, representativ och självständig.Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och i engelska samt goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office.Det är meriterande om du har arbetat i växeln Alcatel och hänvisningssystemet Tellus. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.