Receptionist, deltid

Receptionist, deltid

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en nyfiken och utåtriktad person som älskar att ge förstklassig service? Har du erfarenhet av serviceyrken eller receptionsarbete? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %?
Då har vi på Randstad ett spännande uppdrag för just dig! 

Just nu söker vi en Receptionist på deltid 50% hos vår spännande och attraktiva kund, Iver Sverige AB. 
Tjänsten är en behovsanställning med start omgående och förväntas pågå minst fram till årsskiftet, med eventuell chans till kortare förlängning efter det.
Man kommer att jobba halvdagar ca 2-3 dagar i veckan och man jobbar antingen mellan 8-12 eller 13-17. 


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Kontoret har idag ca 60 medarbetare , där du  kommer att ansvara för receptionen samt hjälpa dig dina kollegor i diverse uppgifter.

Här följer exempel på dina ansvarsområden/arbetsuppgifter:
Bemanna kontorets reception
Ta hand om kontorets besökare och ge förstklassig service
Hantera kontorets växel
Hantera ärenden kopplat till kontoret, hantera kontakten till städbolag, poolbilsleverantör, leverantörer, samt vaktmästare etc.
Hjälpa till vid onboarding för nya medarbetare, såsom hantera startpaket till arbetsplatsen, passerkort etc.
Beställa frukost till kontoret samt diverse inköp av tex. kontorsmaterial
Servera frukost och sköta sysslor kring kontor, kök och kaffemaskin
Ta hand om post/paket
Vara behjälplig i olika typer av frågor/stöttar upp kollegor vid behov. 


Kvalifikationer
Krav:
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska
Erfarenhet av att arbeta i olika datasystem. 
Erfarenhet av receptionsarbete/serviceyrke
B-körkort och tillgång till bil



Som person ser vi gärna att du är strukturerad, hjälpsam och prestigelös, samt framför allt att du är en fena på att ge service!
Då detta är ett jobb inom IT och säkerhet så är det viktigt att du som person är noggrann och medveten kring säkerhetsregler kopplat till arbetet.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
minst 6 månaders erfarenhet inom serviceyrken

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. 

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2023
  • Ansök senast: 25 september 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024