Receptionist, deltid i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker en receptionist till ett av våra kundföretag. Företaget är verksamt inom pappersindustrin och är beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetet innebär många kontakter utåt och som receptionist fyller du därför en viktig funktion för företaget. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är telefonväxel och receptionsuppgifter såsom mottagande av besökare, beställa bud, blommor och taxi och vid behov även andra administrativa arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du förutom dina sedvanliga receptionistsysslor även vid behov assistera företagets konferensavdelning. Kvalifikationer och egenskaper För att vara aktuell för den här tjänsten är det ett krav att du har minst ett års erfarenhet av receptionistyrket. Det är viktigt att du som söker förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Det är även viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt har goda datorkunskaper. Kunskaper i telefonväxeln MD 110 och hänvisningssystemet OWS är meriterande. Arbetstiderna är mellan kl.07.45-13.00 med viss flexibilitet under vissa perioder då det kan uppstå andra behov.

Sammanfattning

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024