Receptionist, deltid, Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad receptionist till en av våra entreprenader. Vår kund är verksam inom säkerhetsbranschen och är belägen i Solna. Du kommer att arbeta cirka 80 %. Tillsammans med en kollega ansvarar du för receptionen hos en av våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot besökare och inkommande samtal. Som receptionist sköter du även budhantering, administration av passerkort och övriga typiska receptionsuppgifter av servicekaraktär. Det förekommer också viss ekonomisk administration av enklare karaktär. I tjänsten ingår även uppdateringar av telefonväxeln, telefonlistor och den interna telefonkatalogen. Inom tjänsten kommer det även att finnas utrymme för utveckling. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i reception och växel och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Du ska också vara initiativrik, representativ och självständig. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och i engelska samt goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office. Det är en merit om du har arbetat i växeln Alcatel och hänvisningssystemet Tellus. Eftersom vi löpande går igenom ansökningarna, ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast.

Sammanfattning

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024