Receptionist, deltid till IHM Business School

Arbetsbeskrivning

Ingress
Till vår kund, IHM Business School söker vi nu Receptionister som har möjlighet att arbeta deltid. För att vara aktuell för uppdraget söker vi dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %.
Trivs du med variation i din arbetsvardag och har erfarenhet av service eller receptionistyrket sedan tidigare, kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter
I receptionen på IHM är det av vikt att du har en förmåga att skapa goda relationer till alla du möter, du håller ständigt en hög servicenivå och bidrar hela tiden med en förbättrad kundupplevelse.

Arbetsuppgifter:
• ge trevligt och professionellt bemötande till kunder och besökare
• hålla rent och snyggt i receptionen och i gemensamma ytor
• ha kontakt med leverantörer
• ansvara för externuthyrningen (konferens) av IHMs lokaler
• övriga administrativa arbetsuppgifter t ex posthantering, inköp av kontorsmaterial, avfallshantering/sortering, kopiering, upprätta parkeringstillstånd m.m
• utskrifter av material
• arrangera eventuell lunch och fika till konsulter och deltagare vid företagsutbildningar

Uppdragets omfattning är ca 10 timmar per vecka och framåt hösten kan omfattningen öka till 15-20 timmar per vecka.
Arbetstiderna varierar utifrån behov, förläggs vanligtvis måndag-fredag 14.15-19.15.

Placering: Malmö

Ansökning
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Otiga Sverige på uppdrag av vår kund.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.

För att vara aktuell för tjänsten ska du vara tillgänglig för arbete ca 10 timmar i veckan utöver det behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50 % (Exempelvis studier)

Vi ser fram emot din ansökan!

Din profil
Vi söker dig som har ett intresse och tidigare erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande. Som person är du samarbetsorienterad, social och kommunikativ och har lätt för att ta egna initiativ och arbeta självständigt.
Du lägger stor vikt vid att ge ett professionellt intryck och är bekväm med att vara tydlig och saklig i din kommunikation.
Vi ser gärna att du har en har förmåga att skapa goda relationer, såväl till gäst och kollega som till leverantörer och andra kunder.
Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift och är bekväm med att arbeta i Office-paketet.

Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Sverige AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 4 november 2021

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024