OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till koncernens supportenhet - vår reception och ekonomiavdelning - söker vi dig som är utåtriktad, noggrann, får saker ur händerna och håller koll på allt. Du är en person som knyter samman och med egen drivkraft bidrar till en funktionell och effektiv supportplattform för vår verksamhet. Du vill även vidareutvecklas inom ekonomi/redovisning. Du får ansvar för de delar av den support plattform som vår verksamhet kräver. Detta inkluderar exempelvis: telefoni/växel, posthantering, ta hand om besökare, allmänna mötesrum, löpande kontors inköp, utskick av fakturor etc.. Beroende på erfarenhet, får du eget ansvar inom ekonomifunktionen, främst avseende kund- och leverantörsreskontran, inbetalningar och bokföring men möjligen även inom andra områden som löpande rapportering, avstämningar och uppföljning. Vår koncern består av ett antal affärsdrivande bolag och är för närvarande i en tillväxtfas vilket ger goda utvecklingsmöjligheter. Du har: . Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter . Ekonomiskt 3-årigt gymnasium eller motsvarande utbildning . Utåtriktad/säljande karaktär och servicekänsla . Egen drivkraft och initiativförmåga . Flytande svenska och engelska i tal och skrift . Genuint intresse av löpande ekonomi-/redovisning . God datavana - Officepaketet Meriterande är: . Kunskap i tyska, danska eller finska . Erfarenhet från Axapta affärssystem samt säljstödsystem