OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ulinco koncernen består av självständiga affärsområden/bolag som arbetar nära sina kunder med ledande produkter och tjänster.Huvudkontor och centrallager finns i Göteborg.Koncernen omsätter ca 70 Mkr och har 30 anställda.Främsta målgrupp är den nordiska tillverknings- och processindustrin och vi tillhandahåller främst industriprodukter, logistiktjänster samt gummitekniskt underhåll.Besök gärna www.ulinco.se för mer information
RECEPTIONIST/EKONOMIASSISTENT
Till vår supportenhet söker vi i första hand dig som vill arbeta i en kombinerad receptionist-/ekonomiassistenttjänst.Som person är du utåtriktad, tycker om att ge service, ha koll på allt, och ha många bollar i luften samtidigt.Tjänsten är en tillsvidaretjänst.Tjänsten är en heltidstjänst med start snarast.
Du ansvarar för delar av den supportplattform som vår verksamhet kräver.Detta inkluderar exempelvis: kundreskontra, leverantörsreskontra, intrastatrapportering, svara i telefon, ta hand om växel, fax/post och besökare, göra kontors inköp, skriva brev och ta in offerter, sända fakturor, registrera och kontera leverantörsfakturor, koordinera kundutskick, förbereda interna arrangemang, fungera som koordinator mellan olika funktioner i bolaget, back-up till övriga supportenheten etc.Som person är det viktigt att du kan ta egna initiativ och är beredd att hopp in där de behövs.
Du är:
Ordningsam
Noggrann
Service inriktad
Självständig
Drivande
Du har:
Utbildning eller erfarenhet av leverantörs- och kundreskontran
Utåtriktad karaktär och trevlig telefonröst
Svenska och engelska (tal och skrift)
God datavana (MS Office)
Meriterande är:
Kunskap i danska eller finska
Kunskaper I Axapta
Erfarenhet från notes
Ditt första projekt blir att se över och byta ut vår växel med allt vad det innebär.
Ansökan skickas till:
Ulinco AB, Att: Carin Cuvier, Askims Verkstadsväg 13, 436 34 ASKIM - märk ansökan "Receptionist/ekonomiassistent", senast 2006-10-13.Ansökningarna kommer att bearbetas löpande.