OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker receptionist för kunds räkning. Kunden är ett kortbolag som ger ut och marknadsför betal- och kreditkort samt profilerade kort och delbetalningar. Företaget ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige. Bolaget befinner sig i en expansiv fas. Kontoret är beläget vid centralstationen i Stockholm. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att jobba med att förebereda konferenslokaler, ansvara för telefon växel samt posthantering. Vidare tar du emot besökare samt utför en del allmänna administrativa uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter du kommer att ha: - Ställa i ordning konferenslokaler - Ta emot besökare - administrativa uppgifter Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som person är det viktigt att du har ett representativt och förtroendeingivande uttryck. Du har god social förmåga och är bra på att ha många bollar i luften. Att du är flexibel och tillmötesgående både mot gäster och personal är en självklarhet. Erfarenhet av receptionist arbete är meriterande. Du bör också kunna prata god engelska och ha bra datavana. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Start:1 sep, men tillsättning omgående Plats: Centrala Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl