OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta extra vid behov hos vår företagskund i centrala Malmö.
Vi förväntar oss att du är lösningsinriktad och beredd på att hela tiden utvecklas. Som person är du anpassningsbar och trivs med att arbeta både i team och självständigt.
Vi tror att du som söker har ett brinnande intresse för service och trivs i en social yrkesroll där du får arbeta över ett brett kontaktnät och möta många nya människor dagligen. Du är noggrann, flexibel och gillar utmaningen i att bemöta kunder med den bästa av service och vara behjälplig där det behövs. Vidare är du initiativtagande och framåt!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att hantera reception, kundtjänst och växel samt sköta diverse administrativa arbetsuppgifter. Exempel på uppgifter är att ta emot och välkomna kunder till kontoret och hänvisa dom rätt. Utöver detta kommer du att ta emot inkomna samtal och ansvara för att besvara frågor som kommer in via mejl och sköta posthanteringen. Det kan även förekomma enklare administrativa uppgifter som du stöttar dina medarbetare med vid behov.
Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
För att du ska få rätt förutsättningar och bli trygg i din roll hos vår kund behöver du vara tillgänglig under 1 månadstid för en gedigen upplärning.
Du blir sedan inbokad vid behov.
Omgående start.
Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera
- Utdrag ur belastningsregister & säkerhetsprövning