OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded, professionell och flexibel receptionist!
I dina arbetsuppgifter kommer du främst
- vara ansiktet utåt i våra företagskunders receptioner
- ta emot besökare, telefonväxel och mail
- posthantering
- konferensrum
- viss administration
Du arbetar vid behov måndagar-fredagar under kontorstider hos våra företagskunder i Göteborg.
Din profil
Som person är du oerhört serviceminded och flexibel och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig och får varje besökare att känna sig sedd.
Krav:
Slutfört 3-årigt gymnasium
Formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Flertalet av besökarna är engelsktalande och då krävs det att du är bekväm i det engelska språket. Ytterligare språk är meriterande.
Erfarenhet av att arbeta med service och bemötande
Annan huvudsaklig syssla minst 50%, ex. studier, eget företag, eller liknande.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken nedan. Märk din ansökan med "Extrajobb reception GBG". Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson