Receptionist - Extrajobb

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Vi söker nu en prestigelös och ansvarstagande receptionist till vår kund. Har du ett intresse för service och vill bli en del av ett spännande bolag i en roll som receptionist? Kanske studerar du idag och vill arbeta extra under vår- och höstterminen? Då är rollen hos vår kund perfekt för dig! 

Företaget är beläget i södra Stockholm med mycket bra kommunikationer och närhet till ett shoppingcenter med butiker och restauranger.

Arbetsuppgifter
Som receptionist är du en person med mycket dagligt ansvar. Du kommer att ansvara för att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten och se till att receptionen ser representativ ut.

Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för att göra passerkort, ankomststämpla leverantörsfakturor, posthantering, ansvarig för att beställa catering, skicka paket/bud, med mera. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt.

Profil
Du har erfarenhet av receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda krav. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina uppgifter är varierande. Du finner ett driv i att ge bästa möjliga service.

Vi söker dig som

- är lyhörd, flexibel och utåtriktad

- är lösningsorienterad, prestigelös och nyfiken

- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Tillsättning är omgående och tjänsten är under kontorstider. Denna tjänst är inom ramen för vår konsultverksamhet.

Timlön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@amga.se eller på 0725112120

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 28 januari 2019

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024