OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en service-minded, professionell och flexibel receptionist. Du arbetar tisdagar- fredagar mellan kl.11-14.20, eventuellt även fram till stängning av receptionen kl.16.45 vissa dagar.
I dina arbetsuppgifter kommer du främst vara ansiktet utåt i våra företagskunders receptioner och kommer även att ta emot besökare, posthantering, bokning av konferensrum, viss administration och lösa andra uppgifter, små som stora.
Din profil
Som person har du en mycket god erfarenhet och förståelse av flexibelt, proffesionellt bemötande. Du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Flertalet av våra kunder har engelsktalande besökare och då krävs det att du är bekväm i det engelska språket. Ytterligare språk är meriterande. Du bör även ha annan huvudsaklig syssla på minst 50%, ex studier eller liknande.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson