OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded, professionell och flexibel receptionist!
Du arbetar med fast schema måndagar och onsdagar kl 8-12 och det är önskvärt om du eventuellt har möjlighet att arbeta mer vid behov.
I dina arbetsuppgifter kommer du främst vara ansiktet utåt i vår företagskund reception och kommer även att ta emot besökare, posthantering, bokning av konferensrum, viss administration och lösa andra uppgifter, små som stora.
Din profil
Som person är du oerhört serviceminded och flexibel och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig och får varje besökare att känna sig sedd.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Flertalet av besökarna är engelsktalande och då krävs det att du är bekväm i det engelska språket. Ytterligare språk är meriterande.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Tjänsten startar 1 december
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken nedan. Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson