OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
ISS Facility Services är en ledande aktör inom Facility Management och Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro. ISS Facility Services är ett internationellt bolag med närvaro i över 30 länder.
I den här rollen arbetar du på plats ute hos ISS kunder som är nationellt verksamma inom hus- och anläggningsbyggande, bostadsutveckling samt kommersiell fastighetsutveckling.
Arbetsuppgifter:
Som receptionist/floorhost kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist/floorhost är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara behjälplig för dina kollegor. Arbetet innebär även att fylla på och städa kaffemaskiner, post- och pakethantering samt rondering av kontorsytor och tillsyn av konferensrummen. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är högst prioriterade för stunden. Som receptionist på företaget är du den första kontakten för anställda, kunder och besökare via reception och växeln. Rollen innebär att du tillhandahåller service i samtliga delar. Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.
Detta är ett deltidsjobb på ca 20% för dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning, där du tillsammans med din kontaktperson på ISS kommer överens om när du skall arbeta. Dina arbetstider är förlagda på kontorstid och timmarna varierar beroende på behov. Du kommer sällan arbeta hela dagar, och tjänsten kan därmed enkelt kombineras med studier.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• God kunskap i svenska och engelska, såväl tal som skrift
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet kundeservice och/eller kundkontakt
För att trivas i tjänsten tycker du om att ge god service och att hjälpa andra. Vidare motiveras du av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen, att du är serviceminded och trevlig är mycket viktigt eftersom du i växeln är ansiktet utåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund