OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en glad och positiv Receptionist för en deltidtjänst!
Som Receptionist kommer du främst arbeta med kundmottagning och kundservice.Andra arbetsuppgifter kommer vara uppdatering och registrering i affärssystemet CRM och du kommer vara en administrativ stödfunktion till marknad- och informationsavdelningen även övrig administration tillkommer. Du kommer även att boka kundmöten dvs. ringa och boka tider.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Din profil
Vi söker dig som är en glad, positiv person och som trivs med att träffa nya människor. Du läser kanske på universitetet, gärna infomatörsprogrammet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av serviceyrket samt trivs i rollen som ambassadör för företaget. Som person är du noggrann och social samt känsla för ordning och reda. Som person är du utåtriktad, driven och flexibel person med känsla för service. Du har god datorvana.
Start: omg. enl överernskommelse, visstidsanställning.
Arbetstid: Deltid, måndag-fredag kl.13.00-16.30,
Lön: Enligt avtal
Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida www.maxkompetens.se
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638