OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu personer till vår vikariepool. Du som vikarie ska vara intresserad av att arbeta inom reception hos vår trivsamma kund i Linköping. Låter detta som något för dig? Välkommen att ansöka!
Om uppdraget
Vi söker nu dig med erfarenhet av kundbemötande och som trivs med serviceinriktade arbetsuppgifter. Du kommer i rollen att arbeta hos vår kund på olika receptioner som finns centralt Linköping. Vid start kommer du att bli upplärd av ordinarie personal på plats. Du ska ha möjlighet att kunna arbeta minst 2 vardagar i veckan. Arbetstiderna är förlagda till 8 timmarspass med tidigaste starttid 6.45 och senaste sluttid 17.15.
Om rollen
Detta är en behovsanställning som startar snarast som innefattar extra arbete vid frånvaro hos ordinarie personal. Frånvaron är både inplanerad och mer akut. Det finns därmed möjlighet till utökat arbete under semesterperioder. Det är viktigt att du kan arbeta på vardagar under kontorstid, med möjlighet att bli inringd med kort varsel.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist ger du informationsservice till kunder och medarbetare samt hanterar mottagningen av besökare och bud på ett professionellt sätt. Arbetsuppgifter kan också innebära tidsbokningar, kopiering och besöksregistrering. Vi ser att du är bekväm med att svara i telefon och koppla vidare samtal. För rollen ser vi också att du är noggrann och strukturerad såväl som trevlig i ditt bemötande. Att ha ett flexibelt förhållningssätt är en förutsättning då du kommer vikariera för ordinarie personal.
Dina kvalifikationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office och god datavana
- Meriterande med erfarenhet som receptionist
- Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson