OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VÅRT ERBJUDANDE
Som Receptionist på AJ Produkter fyller du en viktig funktion för kunder, besökare och medarbetare. Tillsammans med din närmsta kollega i receptionen är ni de första man möter när man på något sätt kontaktar någon på AJ Produkter. Ni ansvarar för det dagliga arbetet i receptionen och ger det där lilla extra till besökare och personal. Tjänsten är en behovsanställning, man ska kunna hoppa in vid semesterdagar och dylikt. Det krävs att man har en annan, huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
ARBETSBESKRIVNING
I rollen som receptionist får du en omväxlande och spännande roll med varierade arbetsuppgifter. Du har en central funktion med kontakter både utåt mot kund men även internt inom företaget. Aj produkters showroom som är öppet dagligen för besökare och kunder ligger i anslutning till receptionen, där du är den som först möter upp för att sen lämna över till kollegorna på innesälj. Du besvarar inkommande samtal, hanterar ärenden som kommer in via mejl och sköter den dagliga posthanteringen. Utöver detta kommer du att hantera fakturering, beställa förbrukningsmaterial och göra frukostbeställningar. Du är även behjälplig vid varuutlämning, hotell- och resebokningar samt arbetar med andra för rollen vanligt förekommande arbetsuppgifter. Din arbetsplats är den vackra och modernt inredda entrén med högt i tak och härligt ljusinsläpp. Du kommer ingå i ett familjärt team tillsammans med innesäljsavdelningen.
DINA KVALIFIKATIONER
Du är en erfaren receptionist som har servicen i ryggraden. Du har arbetat med ett flertal olika system och vet hur man får ihop administrativa uppgifter i kombination med högklassig service. Med din förmåga att möta människor på alla nivåer kommer du att vara självklar i din roll som receptionist på AJ. Det kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper, att du är serviceminded, kommunikativ och lösningsfokuserad som person är viktigt. Men, du är aldrig ensam.
KRAV
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har några års erfarenhet som receptionist eller annan liknande erfarenhet. Vidare tror vi rätt person för tjänsten har:
- Gymnasieutbildning inom försäljning och administration
- Kunskap i olika IT-system, Officepaketet, CRM mfl.
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Körkort B
- Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
DIN PROFIL
För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:
- Ha viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent.
- Vara ansvarsfull har god känsla för detaljer.
- Ha en hög servicenivå.
- Vara strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment.
- I din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.
OM OSS
Jobandtalent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Jobandtalent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Tjänsten innefattar behov.
Varmt välkommen med din ansökan!