OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en recpetionist för att förstärka vårt internserviceteam med en heltidstjänst.
Som receptionist hos JAG Personlig assistans är du en nyckelfunktion inom huvudkontorets internservice och i den dagliga driften.
Receptionsteamet består av två ordinarie receptionister som gemensamt ansvarar för arbetsuppgifterna.
Utöver de traditionella arbetsuppgifterna inom reception; att vara vårt ansikte utåt, medlemstjänst och växeltelefoni och att möta våra uppdragsgivare, besökare och medarbetare som vistas på vårt kansli, så ansvarar du som receptionist även för:
• Inköp av kontorsmaterial och inventarier.
• Rums- och parkeringsbokning.
• Inkommande posthantering.
• Kursadministration med tillkommande bokning och beställningar samt lunch/fika.
• Leverantörskontakt.
• Rese- och hotellbokning till medarbetare och medlemmar.
• Uthyrningsansvar för lokaler i landet som tillhör organisationen.
Periodvis så ansvarar receptionen för mer omfattande bokningar och beställningar inför ex. årsmötet, Almedalen, medlemsresor och större event.
Vi ser det som meriterande om du:
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception.
• Har kunskap/erfarenhet från personlig asssistans.
• Behärskar MS Office-paketet.
• Är van att arbeta i växel/kundtjänst.
För att lyckas i rollen som receptionist på JAG tror vi att du:
• Är driven, organiserad och administrativt lagd.
• Trivs att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter.
• Är flexibel i arbetet, serviceminded och en expert på trevlig bemötande.
OBS: P.g.a. COVID-19 arbetar samtliga kanslister på JAG hemifrån. Detta gäller delvis för denna tjänst tillsvidare. Inom internservicefunktionen delar receptionisterna upp arbetsveckan sinsemellan. Valda dagar arbetar du hemifrån. Som arbetsgivare tillser vi att du får goda förutsättningar för att kunna arbeta från din hemmamiljö.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillämpad provanställning och start fr.o.m. mitten på januari eller enl. överenskommelse.
JAG är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse.
Vi var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992.
Vi har över 4 000 anställda personliga assistenter. På kontoret i centrala Stockholm finns ca 70 trevliga och engagerade medarbetare varav 15 har assistans hos oss. I övrigt erbjuder vi goda arbetsvillkor samt friskvårdsbidrag.
Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag.
Läs mer om oss på JAG.SE
Då intervjuer sker löpande uppmanar vi dig att skicka in din ansökan redan idag!
Välkommen med din ansökan
Kontaktpersoner på detta företaget
Agneta Scherman,
08-789 30 38
Agneta Scherman, rådgivningschef
08-789 30 38
Anette Ärlerud, Gruppchef
087893056