OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nya medarbetare? Då kommer du vara Cityvandrarhemmets ansikte utåt och möta de viktigaste personerna hos oss - nämligen våra gäster!
Vi söker dig som gillar att ge det lilla extra och leverera service. Du älskar mötet med gästen och har förmågan att snabbt skapa goda relationer. Du tar egna initiativ, är flexibel för förändringar och har förmågan att se lösningar, punktlig. Du kan hantera stressiga situationer och samtidigt kunna prioritera rätt saker. Du bör även ha mycket god datakunskap och vara lättlärd med nya program osv.
Cityvandrarhemmet har 44 rum i varierande storlekar från enkelrum till familjerum. Vi har nyligen renoverat alla rum och lobby samt byggt en ny reception. Vi jobbar ständigt med att förbättra kvalitén på vårt vandrarhem.
I dina arbetsuppgifter som varierar kommer du bland annat;
Möta, välkomna och finnas till för våra gäster.
Checka in och checka ut våra gäster.
Ta emot bokningar via telefon, e-mail mm.
Svara på frågor, samt ta emot telefonsamtal.
Hjälpa till med städ vid behov
Du kommer att ha ett varierande arbetsschema. med jobb varannan helg.
Som receptionist och städerska är det viktigt att vara uppdaterad och ha en övergripande syn över Cityvandrarhemmets verksamhet.
Vi söker dig som har erfarenhet från serviceyrket. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Mycket goda kunskaper i datorvana och program.
Låter det intressant? Maila din ansökan till fredrik@cityvandrarhemmet.com
Anställningsintervjuer sker löpande online.
Lön enligt kollektivavtal. Vi är medlemmar i Visita.