OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs med att befinna dig i händelsernas centrum och ha många kontaktytor inom hela organisationen. Du kommer att den första personen man möter vid ett besök och du motiveras av att ge service och sprida positiv energi. Det här är en perfekt möjlighet för dig som är tillgänglig och kan börja en ny tjänst omgående!
Om tjänsten
På vår kunds härliga kontor mitt på söder sitter ett trettiotal medarbetare som har olika roller inom alltifrån ekonomi, sälj och marknad till agenter. Ditt främsta ansvar är att ta emot och välkomna besökare och hantera växeln. Som receptionist spelar du en central roll i det vardagliga arbetet och rapporterar till Office Manager.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Att ta emot och ge service till besökare
- Hantera inkommande samtal och mail till växeln
- Ansvara för posthantering, frankering och emottagande av post, hjälpa till med utskick av olika slag, beställning av bud
- Se till att det är fint och trevligt i receptionen
- Hjälpa till med viss enklare administration
Vem är du?
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och tidigare arbetslivserfarenhet inom service. Har du arbetat i reception tidigare är det meriterande men inget krav. Det viktigaste för rollen är att du har en positiv inställning, trivs med många kontakter och har ett lösningsfokuserat arbetssätt.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag på cirka 2 månader. Start är omgående och du kommer att jobba fram till och med 22 december. Omfattningen är heltid med arbetstiderna 8-17. Du kommer att vara anställd hos oss på Poolia men arbeta på plats hos vår kund och deras kontor centralt på söder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson