Receptionist för studenter till ISS Facility Services i Göteborg!

Receptionist för studenter till ISS Facility Services i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Söker du en spännande roll som receptionist på en bank? ISS söker nu en engagerad, självgående och serviceinriktad receptionist till deras site på en bank i centrala Göteborg. Låter detta som något för dig? Ansök idag!

OM TJÄNSTEN

I den här rollen kommer du att vara på uppdrag ute hos ISS och du kommer vara utplacerad på en bank i centrala Göteborg. Du kommer att arbeta med en stor variation, allt från att stå i reception till att hantera post och paketering. Du kommer tillsammans med dina kollegor säkerställa att allt fungerar som det ska på kontoret. I den här rollen är det viktigt att du är driven och prestigelös samt att vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning till serviceyrket.

I den här rollen förväntas du vara tillgänglig i alla fall 2 dagar i veckan för arbete.

I samband med rekryteringsprocessen kommer vi att göra en kreditupplysning samt begära utdrag ur belastningsregistret. Bägge dessa måste bli godkända för att en anställning ska kunna erbjudas . Då vi arbetar löpande rekommenderar vi att du redan i samband med ansökan begär utdrag ur belastningsregistret från polisens hemsida.

Du erbjuds
- En utvecklande roll med många trevliga kollegor
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Välkomna och assistera kunder vid bankens reception
* Hantera inkommande telefonsamtal och riktiga dem till rätt avdelning eller person
* Hantera post och leveranser
* Assistera med administrativa uppgifter som kopiering, skanning och filhantering
* Upprätthålla en ren och välorganiserad receptionsmiljö
* Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en smidig verksamhet


VI SÖKER DIG SOM
- Är en aktiv student och studerar en eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar av dina studier
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom servicebranschen, exempelvis inom restaurang eller detaljhandel där du har arbetat direkt mot kunder

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet från arbete som receptionist samt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Problemlösande

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2023
  • Ansök senast: 9 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024