OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du vara ansiktet utåt och kan leverera service i världsklass?
Vi söker dig som är glad och trevlig med receptionisterfarenhet till en kund med kontor beläget i centrala Göteborg.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör
Om företaget
Företaget som du kommer att arbeta på är ett nytänkande företag som håller ett högt tempo och har en trevlig och vänskaplig stämning. Det arbetar ca 65 personer på kontoret och företaget är verksamma inom fastighetsbranschen. I kontorsreceptionen hos kunden kommer du att jobba tätt ihop med en receptionistkollega och ni tillsammans ansvarar för att besökare ska få bästa möjliga bemötande när de besöker ert kontor.
Arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter består av att bemöta besökande till kontoret, svara i växeln och förbereda inför- samt plocka undan efter möten och frukostar. Arbetsuppgifterna består även delvis av att ta emot post och sortera den samt scanna in och arkivera fakturor..
Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att leverera bra service och ser gärna att du har erfarenhet inom servicebranschen. Då du kommer arbeta tätt ihop med en kollega så ser vi gärna att du trivs med att jobba i grupp men klarar av självständiga moment bra. God datorvana är mycket meriterande. Du behärskar engelska och svenska i såväl tal som skrift.
Övrigt
Tjänsten är på heltid: 08.00-17.00 med 60 min lunch
Start är i mitten av Augusti
Lön är enligt kollektivavtal
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00