Receptionist för visstidsanställning - deltid

Receptionist för visstidsanställning - deltid

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en varierad roll som präglas av dagliga sociala kontakter både internt och externt? Är du dessutom en koordinerande problemlösare med servicekänsla ända ut i fingerspetsarna? Då kan det vara dig vi söker för extraarbete i vår reception!

Dina arbetsuppgifter

- Tjänsten är placerad i och utgår från receptionen där du arbetar med sedvanliga receptionsuppgifter

- Ta emot och välkomna besökare, växeltelefoni, hantera mötesbokningar

- Post- och godshantering, in- och utgående

- Löpande beställningar såsom frukt, mjölk, fika, kontorsmaterial mm

- Kontakt med leverantörer

- Säkerställa att allmänna kontors- och förrådsutrymmen är representativa och välfungerande innefattande påfyllnad/tömning av kaffe- och diskmaskiner, fram-och avdukning, påfyllnad av kontorsmaterial

- Övrigt förekommande uppgifter inom Facility

Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du har en god förmåga att strukturera ditt arbete, prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter. Du blir en nyckelperson i att skapa en god upplevelse på kontoret och då du är företagets ansikte utåt söker vi dig som är professionell, prestigelös och hjälpsam i ditt bemötande. Du levererar god service gentemot såväl kollegor som våra kunder och har ett lösningsorienterat förhållningssätt.

Tidigare erfarenhet
I denna roll lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet men vi tror att du har:

- Goda kunskaper i MS Officepaketet

- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

- Du har tidigare erfarenhet av en serviceroll och har du erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, event eller en administrativ roll är det meriterande

Mer om tjänsten
Du arbetar i tätt samarbete med vår Facility Manager. Tjänsten är en visstidsanställning med varierande omfattning enligt överenskommelse, i genomsnitt cirka 15-20 timmar i veckan, oftast fördelat på 3 pass/vecka. Arbetstiden är reglerad i förhållande till receptionens öppettider, kl. 9-16. Vårt nyrenoverade kontor är beläget i Stadshagen, Kungsholmen, där goda kommunikationsmöjligheter finns.

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2023-01-27 - ansök därför gärna så snart som möjligt.

Vid frågor om tjänsten, vänligen hör av dig till Facility Manager (rekryterande chef) Elin Velander: elin.velander@nj.se eller 08- 598 191 00. På grund av GDPR regler tar vi inte emot ansökningar via mail.

Vi ser fram emot din ansökan. Varmt välkommen!

Norstedts Juridik är en ledande utgivare och leverantör av juridiska verktyg och tjänster. Våra rötter går 200 år tillbaka i tiden och vår mest klassiska produkt, Sveriges Rikes Lag (den blå lagboken), gavs ut första gången 1861. Vi inledde vår digitala förändringsresa för över 25 år sedan och vår digitala informationstjänst JUNO har idag över 40 000 användare. Sveriges största advokatbyråer, domstolar, myndigheter och kommuner använder JUNO, juristernas eget Google.

Vi har ett brett erbjudande av juridisk fortbildning och är utgivare av lagkommentarer i det Gula respektive Blå biblioteket, Lexino, litteratur i den rödvita serien samt över 100 andra juridiska titlar årligen. Norstedts Juridik är en omtyckt arbetsgivare med mycket bra villkor och höga betyg i våra medarbetarundersökningar. Läs gärna mer om oss på www.nj.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norstedts Juridik
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 2 juli 2023

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10931

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024