OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Solna söker vi Dig som älskar människor och att ge service utöver det vanliga!
Om tjänsten
Vi söker nu för vår kunds räkning en prestigelös och självgående receptionist. Du är den första våra kunder möter och det är Du som ser till att de vill komma tillbaka!
Detta är en tjänst för dig som älskar att ha daglig kontakt med människor och ge service utöver det vanliga.
Företaget är beläget i Solna/Sundbyberg.
Arbetsbeskrivning
Du är professionell i ditt bemötande och du bemöter alltid andra med ett leende på läpparna.
Dina ansvarsområden blir varierande: Ta emot besökare och meddela person när de har besök
Ta ägandeskap av reception och se till att det alltid ser trevligt ut och att allt fungerar
Inventera och ta ansvar för alla beställningar som rör kontoret
Daglig kontakt med leverantörer och ansvarig för ev felrapportering till hyresvärd och larmfirma
Rengöra och fylla på kaffemaskiner
Svara på mail
Vissa ärenden på stan därav krav på körkort (manuell)
Vem söker vi?
Vi söker dig som är serviceorienterad, engagerad och en problemlösare. Du arbetar med engagemang och entusiasm tillsammans med dina kollegor och ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda.
Som medarbetare är du ett gott föredöme och tycker om att ha många arbetsuppgifter under en dag. Du har en god förmåga att skapa relationer och förmåga att hantera och koordinera flera olika typer av arbetsuppgifter samtidigt. Du har också öga för detaljer och vet vad som ska prioriteras
Du har gymnasiekompetens och goda kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
B-körkort för manuell bil krävs för denna tjänst
Övrig information
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället. Tjänsten är på heltid och med arbetstider under kontorstider. Start för tjänsten sker enligt överenskommelse. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna.
Denna tjänst är inom ramen för Baronas konsultverksamhet. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse.
Intresserad?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Åkerlund på mail julia.akerlund@barona.se
På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail, så ansök till tjänsten via vår hemsida.
Välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/