OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist på heltid från mitten av maj och c:a ett år framåt.Vår kund är ett företag inom IT-branschen som är verksamt i hela Norden, deras kontor finns i Bromma.Verksamheten finns inom elektroniska system, logistiklösningar och IT-produkter. Som receptionist kommer du att ha en mycket central roll då du är företagets ansikte utåt. Du kommer att ansvara för sedvanliga receptionistsysslor så som att - svara i telefon, ta emot bud och sortera posten.- ansvara för företagets gemensamma utrymmen, så som konferens- och mötesrum, vattna blommor, beställa kontorsmaterial, beställning av frukt m.m. Du kommer även att ha både externa och interna kontakter i ditt arbete t ex med företagets hyresvärd och förvaltare om något problem skulle uppstå med lokalerna.Internt kommer du att ha kontakter med de anställda eftersom du kommer ansvara för att ta emot sjukanmälningar och semesteransökningar och vidarebefordra dessa uppgifter till företagets ekonomiavdelning. Krav på person: Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom något serviceyrke, om du har receptionsvana sedan tidigare så är detta en merit.Du har god datorvana och som person är du är social och serviceinriktad och du tycker om kundkontakter.Som person är du prestigelös och professionell i ditt arbete och du tycker om att ha en koordinerande roll. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl