OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist hos vår kund Om kunden: Vår kund är ett företagshotell med spännande företag och fräscha lokaler. Kunden behöver nu en vikarie för ordinarie receptionist under ett halvårs tid. Arbetsuppgifter och omfattning: Ta emot besökare till de olika företagen och guida dem rätt och andra vanligt förekommande receptionistuppgifter som ex posthantering, utfärda parkeringstillstånd mm. Skallkrav: I detta uppdrag är rätt personlighet det avgörande, dvs att du som söker är en positiv, utåtriktad och serviceminded person som trivs bra med att arbeta med människor. Datavana. Personliga egenskaper: Se skallkrav Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid, visstidsanställning under 6 månader Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Malmö Tillträde: Mitten av januari 2010 Ansökningarna behandlas löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-01-04 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Mathilda Runstedt, personalansvarig.