OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och lösningsorienterad person som tycker om att ge service i stjärnklass? Då är detta jobbet för dig!
Om rollen
Som receptionist är du kundens ansikte utåt och möter vår kund, kollegor och alla besökare på ett trevligt, professionellt och serviceinriktat sätt. Tjänsten innebär också möjligheten att få vara med och utveckla en del projekt och agera som administratör. Du kommer främst arbeta självständing vilket innebär mycket eget ansvar men ingår i ett litet team tillsammans med övrig personal från Coor.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Välkomna besökare och kollegor i receptionen och runt omkring på kontoret samt leverera service på hög nivå.
• Ansvara för klädutlämning.
• Administrera arbetsorderflödet, kontering, uppföljning etc.
• Vara med och utveckla diverse projekt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och en 6 månaders provanställning tillämpas. Du kommer att arbeta heltid och vara schemalagd mellan kl. 07-16 på vardagar. Tjänsten är placerad i Arendal utanför Göteborg.
Vår kandidat
Du har minst en gymnasial utbildning och tidigare erfarenheter av att ha arbetat i reception eller ett serviceyrke med liknande kundrelaterade arbetsuppgifter. Vidare behöver du ha ett B-körtkort då detta kan behövas vid behov samt en god datorvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet. Du behärskar även svenska obehindrat i såväl tal som skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska.
Personliga egenskaper
Vi söker en självgående, positiv och serviceinriktad person med en god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Då arbetsuppgifter kan variera mycket ser vi även att du är flexibel och strukturerad med en förmåga att kunna prioritera och lösa problem som kan uppstå. Att ha ett eget driv och engagemang är något vi värdesätter då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.
Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.
Ansökan och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. OBS: Vi tillämpar en bakgrundskontroll och drogtest vid anställning.
Vid frågor om rollen kan du kontakta rekryterande chef Nicole Krüger på nicole.kruger@coor.com
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland.
Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354